Hektisk dag..

Har varit mycket att fixa idag. Anmälningar till tävlingar som måste göras, sidor som måste fixas, boxar som måste mockas.. Men det är bara att bita ihop!
 
Mycket tävlingar har det varit idag. Vissa mer lyckade än andra, men alla mina hästar var duktiga och drog hem en placering var åtminstone. Anton kom 5:a i en hopptävling. Kunde gått sååå mycket bättre om han inte hade fjantat sig så efter hindrena. Han bara bockar av glädje vilket såklart gör att vi förlorar massa tid. Dumma häst..
 
Clownen kom 3:a i en LC dressyr. Är förvånad att jag ens blev placerad. Jag kände mig inte alls på topp men aaah, dålig konkurrens! Nej, jag skojjar bara ;)
 
Holly kom 4:a i en hopptävling på LC-nivå. Hur ska det här gå? Jag ska ju tävla medelsvår med henne sen! >8(
 
Mustafa var bara sååå duktig! Iförsig så kom han sist, 5a av 5 hästar.. MEN ÄNDÅ! Han tycker ju inte ens om att hoppa! Cred för honom, duktig pålle!
 
Höll nästan på att glömma att jag snodde Vickes häst Little Wonder och släpade hem en 5:e plast. Hurra för mig!
 
Men nu ska jag skriva in meriterna och sen äre sängen som gäller. Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0